Vikerkaarevärviline seiklus

laupäev, 3. oktoober 2015
Kati Pohla on kirjutanud lastele raamatu "Punase õhupalli vikerkaarevärviline seiklus". See on lugu ühest tegusast ja rõõmsameelsest punasest õhupallist, kes tahtis endale väga sõpru saada. Ühel ööl nägi ta unes, et kusagil kaugel-kaugel asub koht nimega Vikerkaaremaa, kus elasid kõik vikerkaarevärvilised õhupallid õnnelikult koos. Hommikul ärgates otsustaski ta minna endale vikerkaarevärvilisi sõpru otsima.  Kuidas tal see õnnestus ja keda kõike ta veel oma rännakul kohtas saate juba ise raamatust lugeda.

"Vaata punane, kas näed? Tumesinine õhupall on nööriga kase külge kinni jäänud. Lähme aitame teda!" utsitas ta.
Üheskoos sööstsid nad tumesinisele õhupallile appi. Nad olid juba päris lähedal, kui hättajäänud pallike hõikas: "Ärge liigutage! Olen kinni herilasepesas - üks torge ja mind pole enam."

Mis sai tumesinisest õhupallist? Kas teistel õnnestus ta herilasepesast päästa?
Nii tahaks teile rääkida, mis edasi sai, aga siis ei oleks teil enam üldse põnev lugeda. Eks ma püüan ennast tagasi hoida.
Ühte asja pean ma teile siiski veel ütlema. See Vikerkaaremaa, mida punane õhupall unes nägi on tõepoolest olemas. Aga nüüd ma küll rohkem enam midagi ei ütle.

Räägin teile hoopis raamatus olevatest piltidest, mille autor on ise joonistanud. Minu arust on need ühed ilusamad ja tõetruumad pildid, mis ühesse lasteraamatusse imehästi sobivad. Mulle tõesti need pildid väga meeldivad. Ilusad värvilised ja inimesed on ka päris inimeste moodi. :) Lugu ise on ka väga tore ja südamlik.

Tegemist on ühe toreda ilusate piltidega lasteraamatuga. Mina soovitan seda kindlasti lugeda.

0 köhatus(t):

Postita kommentaar