Spiooni ei tohi suudelda

laupäev, 22. august 2015
Ally Carter´i poolt kirjutatud raamat "Spiooni ei tohi suudelda" on sarja "Gallagheri tüdrukud" esimene raamat. Selles sarjas on eesti keeles ilmunud ka raamat "Usalda mind, kui julged".

Raamatu peategelane Cameron Morgan (Cammie) on tüdruk, kes õpib Gallagheri Erakordsete Tütarlaste Akadeemias (tütarlastekoolis). Arvatakse, et see kool on geeniustele, kus õpivad rikkad ja ärahellitatud tüdrukud. Seda, et tegemist on spioonikooliga, ei tea väljaspool kooli seinu mitte keegi ja hoidku jumal selle eest, kui keegi teada peaks saama. Tegelikult on selle tarbeks ka vastavad meetmed kasutusele võetud. Tegemist on ikkagi ju spioonikooliga ja sellist eksimust ei saa selline kool endale lubada. Kuid kui saladus mingil põhjusel peaks välja tulema, siis see viga parandatakse ning hoolitsetakse selle eest, et kõik jäljed kõrvaldatakse märkamatult ja lõplikult.

Spioonikool ja ainult tüdrukutele...jah te lugesite õigesti, tuleb välja, et selline kool on tõesti olemas. No kui mitte päris maailmas, siis selle raamatu kaante vahel küll :)

Cammie - on tüdruk, kes oskab 14 keelt, suudab tappa mehe paljaste kätega seitsmel erineval moel ning valdab erinevaid võitlustehnikaid. Kuid mida ta peaks tegema siis, kui ta kohtab tavalist poissi ja ei ole tema vastu just ükskõikne? Mida peale hakata oma tunnetega ja kuidas seda kõike ema ja kooli eest saladuses hoida? Kas poissi saab üldse usaldada?

"Ta tõmbas mu endale lähemale, mis oli hea kahel põhjusel: a) ni ei näinud ta mu silmanurka kogunema hakkavaid pisaraid, mis ähvardasid Macey ripsmetuši veekindluse tõsiselt proovile panna ja b) ta pakkus mulle kattevarju, mida mul kohe vaja hakkas minema. Õigupoolest pole ükski spioon maailma ajaloos nii väga katet vajanud nagu mina sel hetkel.
"Oh issand," ahmisin õhku ja peitsin pea Joshi õla varju.
"Mis on?" päris ta.
"Ma lõin oma varba ära," kogelesin, sest see polnud ilmselgelt aeg ja koht, kus teatada: Kuule, Josh, vanematest rääkides, MU EMA ASTUS JUST KOOS MU SALAOPPIDE ÕPETAJAGA UKSEST SISSE!"

 HEI! kõik spioonilugude austajad!
Tõeliselt põnevad raamatud ootavad teid! Saage osa spioonisaladustest ehk leiate isegi endale mõne nipi, mida elus kasutada :)

P.S. KÕIKE EI OLE KA LUBATUD KODUS JÄRGI PROOVIDA!

0 köhatus(t):

Postita kommentaar