Kuidas saada rüütliks?

neljapäev, 11. juuni 2015

 Uus raamat rüütli ja lohe huvilistele!!


Christina Björki kirjutatud raamat "Kuidas sada rüütliks" räägib seitsme maailmakuulsa rüütli lapsepõlvest. Need on lood sellest, kuidas nad alles harjutavad ja unistavad rüütliks olemisest. Nendega juhtub igasuguseid põnevaid seiklusi. Mitte üheski loos ei puudu ka lohe, kellest väike rüütel siis kas kavaluse või mõõga abil vabaneb. Just nimelt vabaneb, sest päris igas loos lohet ära ei tapeta, vaid saadakse võitu hoopis kavaluse abil.

Raamatus on sellised kuulsad rüütlid nagu Artur ja Parzival "Kuningas Arturi ja tema ümarlaua rüütlite" lugudest; osava mõõgavõitleja kuulsusega Tristan (Trisatn ja Isolde) ja mitmed teised.

Ühtlasi on need ka lood sellest, kuidas väikeste poiste unistused täituvad.

"Parzival lasi oma vibuga noole puuõõnsuse põhja. Vastuseks kostus sügavusest kohutav möire. Õõnsuses elutses tõepoolest lohe, kes sedamaid välja sööstis. Aga selle asemel, et Parzivali ära süüa, puhkes ta naerma. "Ha-ha-haa! Enamasti tulevad siia rüütlid ja ma tapan nad sedamaid. Aga üks tavaline poiss..."
"Muidugi olen ma rüütel... Ma olen Punane Rüütel!" hüüdis Parzival ja ähvardas lohet mõõgaga."

Ja siis juhtus midagi....

... midagi, mida te ei oskaks üldse ette kujutadagi. Või siiski oskate?

Igatahes seda, mis tegelikult juhtus ma teile ära rääkima küll ei hakka. Veel parem kui mõtleksite loole uue lõpu. Laske oma fantaasial lennata :)

Aga neile, kes ise ei viitsi uut lõppu mõelda, siis minge lähimasse raamatukokku ja küsige raamatut "Kuidas saada rüütliks".

Täpsustuseks veel nii palju, et see lõik on pärit loost "Parzival-Punane Rüütel".


0 köhatus(t):

Postita kommentaar