seiklusrikas suvepäev

laupäev, 7. märts 2015
Selle raamatu otsustasin ma läbi lugeda ühel väga kindlal põhjusel. Nimelt raamatut sirvides leidsin ma sellest enda nimelise tüdruku. Mul tekkis kohe huvi, et mida see Pille küll selles raamatus korda saadab. Peaks ütlema, et viimasel ajal olen Pille nime lasteraamatutes üsna palju kohanud, eriti veel luuletustes. Olen need luuletused kohe läbi lugenud ja nende hulgast leidnud ka ühe sellise, mis täpselt minu kohta käib. Aga aitab nüüd minu nimest, tagasi raamatu juurde...

Imbi Saariku kirjutatud raamat "Seiklusrikas suvepäev" on jutustus taluasukatest ja nende tegemistest ühel suvisel päeval.  
Juttu tuleb koer Trakost, kõige vastikumast inimesest, kanapere toimetustest, liigsest maiustamisest ja lasteaiast. Lisaks sellele paljastatakse rebase salaplaan ja vanaema Anna saladus.

Vanaema Annal on  saladus, miks tema aias olevad juurviljad nii hästi kasvavad.  Nimel on taimed väga edevad, seetõttu tuleb....oi oi nüüd ma pidin peaaegu teile saladuse välja rääkima, see on see kui jutustamisega hoogu satud. Kuhu ma nüüd jäingi...aa vanaema saladuse juurde. Nii palju siis veel selle kohta, et kui tahate teada, kuidas taimed hästi kasvaksid peate lugema läbi selle loo. Parem kui loete kogu raamatu läbi, siis saate veel midagi põnevat teada.

Tegemist on väga lihtsa ja toreda kogupere raamatuga!

0 köhatus(t):

Postita kommentaar