Erebos

neljapäev, 5. veebruar 2015
Sa saad Erebost mängida vaid ühe korra. Kui lased võimaluse raisku, on mäng läbi. Kui su tegelane saab surma, on mäng läbi. Kui sa rikud reegleid, on mäng läbi. Sobib see sulle?

Teine reegel. Enne kui mängima hakkad, veendu, et oled üksinda. Ära ütle mängu sees oma õiget nime. Ära ütle väljaspool mängu kunagi oma tegelase nime.

Tore. Nüüd kolmas reegel. Mängu sisu on saladus. Ära jutusta sellest mitte kellelegi, eriti inimestele, kes pole end mängima registreerinud./.../

Ma ei tea, kas viimane reegel käib ka raamatust rääkimise kohta. Võtan riski, et Sõnumitooja kollaste silmade pilk saadab mind (õudus)unenägudes ja räägin teile natukene Ursula Poznanski raamatust "Erebos". Kui Erebost guugeldada, võite tulemuseks saada midagi sellist. Alles raamatu lõpus saate aru, miks selle sõna algne tähendus on oluline. Mina olin küll pahane, et ma isegi ei aimanud midagi. Tõepoolest, lahendus oli otse mu nina ees ja ma ei näinud vajalikke seoseid!

Nick Dunmore märkab, et tema pinginaaber Colin käitub viimasel ajal kummaliselt: näeb väsinud välja, ei jõua kossutrenni ja käib läbi klassi kahe friigiga. Saladus laheneb, kui ka Nickile antakse edasi DVD, millel on arvutimäng Erebos. Erinevalt teistest arvutimängudest on Erebos midagi palju enamat. Mäng teab su kohta kõike ja annab sulle elujõu tagasisaamiseks ja levelite juurdeteenimiseks ülesandeid... päris elus. Näiteks pead viima ühe pappkasti silla alla või panema klassiõe mantlitaskusse ähvarduskirja või lõikama läbi mängu kahtlustavalt suhtuva koolivenna jalgratta pidurid. Mängijad on tööriistad mängu käes ja kuigi ülesanded lähevad aina kuritegelikumaks, ei taha keegi mängust välja kukkuda. Nick ka mitte...

Te muidugi mõistate, et rohkem ma rääkida ei saa. On armastust, mängu, ohtu. Kuigi alguses arvasin, et see on fantastika ehe näide, siis võttes arvesse lõpplahendust, on see pigem põnevik.

Ainult see häiris mind kohutavalt, et Nick võis vahel nii lauslollilt käituda!

0 köhatus(t):

Postita kommentaar