Ella ja sõbrad 2

kolmapäev, 28. mai 2014
Suvevaheaeg oli tore. Kuus esimest päeva, tõsi küll, sadas. Ma pidin kogu aeg ema ja isa käest küsima, mida ma teha võiksin. Seitsmendal päeval hakkasin oma sõprade järele igatsema. Siis uurisin ema ja isa käest, kui kaua peab veel ootama, enne kui jälle kool algab. Kaheksandal päeval tahtis ka isa teada, kui kaua peab veel ootama, enne kui jälle kool algab. Üheksandal päeval ütles ema, et tema ei jaksa nii kaua oodata. Kümnendal päeval vedasid ema ja isa mu bussi peale, mis viis suvelaagrisse.

/"Ella ja lõpetaja"/
Oh, õudust!
Vahepeal on selgunud, et see number üks Timo Parvela raamatu "Ella ja sõbrad" pealkirjas ei olnudki trükikurati sõrajälg. See hoopis osutas, et raamatule tuleb lisa.

Ühel päeval leidsingi riiulist päiksekollaste kaantega raamatu "Ella ja sõbrad 2" ja hakkasin seda pahaaimamatult lugema. Juba tekst raamatu tagakaanel tõi muige suunurka, aga lood ise olid täiesti pöörased. Ma küll ei tea, mida Ella ja tema sõbrad söövad, et neil nii elav fantaasia on. Kindlasti pole see suvelaagri kokatädi supp, sest tema on ometigi ohtlik Vantaa lõpetaja.

Sellesse raamatusse on kokku pandud neli Ella-raamatut: "Ella ja lõpetaja", "Ella ja Pate", "Ella ja Pukari" ja "Ella öökoolis". Kui eelmises raamatus oli nende õpetaja veel täie mõistuse juures, siis jah, tema närvid on ammu krussis ja tundub, et ka helmete sõrmitsemine ei aita. Teisel kooliaastal on õpilased veel hullemad ja üks tuleb lisaks: Pukari, kelle lemmiklause on "Kas sa tahad, et ma virutan sulle vastu nina?". Ta suudab seda muidugi mitmel eri moel öelda.

Mulle meeldib Ella-juttude peen huumor.

Järgmiseks keskendusime toiduvalmistamisele. Pate tegi ettepaneku valmistada maisihelbeid. See oli hea mõte. Mina kallasin helbeid, Pate kallas piima. Kui me olime laua ja põranda piimast puhtaks pühkinud, lisasin ma ülejäänud piima helvestele ja kausitäis maisihelbeid oligi valmis.
"Maitsev," ütlesin mina.
"Just parajalt krõbedad," nõustus Pate.
"Piima aroom tuleb meeldivalt esile," märkisin mina.

0 köhatus(t):

Postita kommentaar