Kuradisaare Ingel

kolmapäev, 30. aprill 2014
Ilmselt on mul ikkagi õnnestunud tukkuma jääda, sest ärkan võpatades hetkel, mil rong jaama sõidab. Süda hakkab rinnus kloppima, sest mul pole aimugi, kui kaua ma maganud olen. Suure ähmiga ei saa ma mobiili taskust kätte, et kellaaega kontrollida. Kedagi teist peale skaudipoiste kupees ei ole.

 Levi Henrikseni raamat "Kuradisaare ingel" on lugu 10- aastasest tüdrukust Astridist, kes ei suuda oma vanemate lahutusega kuidagi leppida. Elades nädal aega ema ja tema uue kaaslase Tormodi (keda Astrid kutsub Domrot'iks) juures ja teise nädala isa ja Andrine (tema hüüdnimeks on Poni-Piia) juures, otsustab Astrid midagi ette võtta. Ta ei mõista kuidas saab armastus tema vanemate vahel lihtsalt niisama otsa saada.

Astridil tekib plaan, kuidas oma vanemad uuesti kokku viia. Nimelt otustab ta kodust ära põgeneda üksikule saarele, kus nad koos ema ja isaga mõnda aega tagasi puhkusel olid käinud. Vanematele teatab ta sellest alles siis, kui ta on juba poolel teel. Saarele jõudes juhtub nendega aga midagi, mida nad ei osanud oodatagi. Te kindlasti küsite, mis see oli? Sellest ma teile rääkida, ei saa, sest muidu kaoks põnevus ära. Soovitan teile lihtsalt seda raamatu ise lugeda. See on seiklusjutt, milles põnevust jätkub kuni raamatu lõpuni.

Hiljem, kui me juba taksos oma auto poole sõidame, mõtlen ma, et inglid on tõepoolest olemas. Päriselt. Et ka see on fakt. Mina just nägin ühte.

0 köhatus(t):

Postita kommentaar