Hanejaht

teisipäev, 31. juuli 2012
Mida ütleb teile selle raamatu pealkiri? Mina igatahes arvasin, et tegemist tuleb kellegi eesmärkide saavutamise ja elu muutmisega. Kuid, et juttu tuleb just narkootikumidest, ei osanud ma arvata... aga just sellel teemal siin raamatus juttu tulebki.

Nagu juba öeldud, räägib Jaan Tangsoo "Hanejaht" ühe narkomaani elust. Sellest, mida kõike ta oli valmis tegema, selleks, et saada uus annus. Ta varastas isegi om isa tagant ja võttis suurel hulgal sõpradelt laenu. Olukord muutus kriitiliseks ning isa ei osanud teha midagi muud, kui saata ta mõneks ajaks maale vanaisa juurde asumisele.
Kas sellest oli abi või muutis see asja ainult hullemaks ning mis temast edasi sai uurige ise välja.

Väikese vihje järgneva lõigu näol ma siiski annan:

"Mul oli tema tulekust ja ka sellest, kuidas ta asjasse suhtus, nii hea meel, et sain täitsa kaifi jumala eest: mul oli ilma nõelata niisugune tunne, nagu oleksin ennast pilve tõmmanud."

Hanejaht käsitleb tänapäeva noorsooromaanide ühte enim kasutatavat teemat. Selles sisalduvad detailsed kirjeldused narkomaani elust tunduvad nii reaalsed justkui oleksid sa ise seal. Põnevus, mis nüüd edasi saab, püsib raamatu algusest kuni lõpuni. Just viimastel lehekülgedel saab lugu lahenduse.

See raamat avab uksed narkomaanide maailma ja see, mis sealt vastu vaatab on palju enamat kui roosiline. Kahju hakkab nendest, kes narkootikumide küüsi langevad kellegi teise käe läbi, vastu oma tahtmist.

0 köhatus(t):

Postita kommentaar