Üks rohutirts läks kõndima

reede, 1. juuni 2012
Jõudsin taas luulelainele. Seekord lugesin Ernst Enno teost "Üks rohutirts läks kõndima." Neid luuletusi lugedes tekkis nostalgiline tunne. Mitmed luuletused tulid ju tuttavad ette ja meenutasid lapsepõlve ning kooliaja algust. Sai neid luuletusi ju siis ka loetud, kuid seekord oli kuidagi teistmoodi. Rohkem mälestusi....

Ernst Enno luulet on kerge lugeda, kuna luuletused on rütmilised ja voolavad nagu jõgi su silmade ees. Mulle need luuletused väga meeldisid ja tahtsin neid kõigiga jagada. Tervet raamatut ma kahjuks ei jõua, kuid ühe lühikese ja erilise luuletuse valisin siiski välja.

Jänes pikk-kõrv

Jänes pikk-kõrv, söö nüüd, söö!
Pärast tule, kõpsu löö.
  Aga tea, kui sööd palju,
       saad siis kõhuvalu valju.

   Upi, vupi, saba nõbi,
julgelt ligemale kõbi:
hein nii värske, see on hää,
parem veel kui kapsapää!
Ära karda, kuule mind, 
sest ma armastan ju sind!

Ma ei tea, kuidas teistega lood on, kuid minu arust on laste luule lugemine "vabastav" tunne. Sa loed neid ja tekib selline mõnus tunne...kujutadki ette, kuidas jänes seal heina sööb ja sinu juurde tuleb.

Mõnusaid luulejõgesid teie lugemisvarasse!

0 köhatus(t):

Postita kommentaar