Tõelised sõbrad

esmaspäev, 18. juuni 2012
"Miina..." alustas Kersti natukese aja pärast uuesti. "Miina... Ma valetasin onu Mikule, et...et see nukk oli minu joonistatud." 
"Mis sellest?" 
"See oli minust väga alatu..." 
"Ega sa ju enam ei räägiks nii?" 
"Mitte iialgi!" 
"Siis pole sellest ju midagi."
 "Miina..."Kersti ütles seda nii tasa, et see polnud enam Kersti moodigi. " Jääme ikka sõpradeks Miina..." 
"Muidugi! Mis sina siis mõtlesid?" Ja ta vaatas Kerstile otse silma sisse.

Aino Perviku raamat " Kersti sõber Miina" on südamlik lugu kahest tüdrukust (üks pärit linnast, teine maalt), kes saavad juhuslikult kokku ning saavad sõpradeks. Nad teevad kõike koos ning on lahutamatud kuni juhtub midagi, mille pärast nad tülli lähevad. Mis juhtus ja kuidas see lahenduse leidis, peate ise välja uurima.

Igaühel meist peaks olema selline sõber, kellele me saame usaldada kõik oma saladused, kellega koos saame teha midagi põnevat ning kes on alati olemas, kui sa teda vajad. Kas teie olete juba sellise sõbra leidnud? Mina igatahes olen ja mul on hea meel, et ta mul olemas on.
Aga kas te ka seda mäletate, kuidas te sõpradeks saite? Võibolla sarnaneb teie sõpruse lugu just Kersti ja Miina omaga? Selles ma muidugi kahtlen, et see sai samasuguse alguse nagu selles raamatus. Saladuskatte all võin teile öelda, et Kersti ja Miina kohtusid metsas surnud kajaka juures. Pole just eriti tore olukord, kus tuttavaks saada... kuid kui sellest põgusast kohtumisest areneb tõeline sõprus, siis miks mitte. Või mis teie arvate? Igatahes loodan, et teie sõbralood on rõõmsates värvides ning need kestavad kaua-kaua nagu Kerstil ja Miinal.

Kersti ja Miina tundsid, et just praegu, täna õhtul, said nad tõeliselt sõpradeks, ja et see sõprus kestab kaua-kaua.

Lõpetuseks üks mõttetera sõprusest....

Sõprus on pärl, mis midagi ei maksa, kuid on palju väärt!

0 köhatus(t):

Postita kommentaar