Ühe äpardi päevik: Rodrick on kunn!

esmaspäev, 7. mai 2012
Siis, kui mina hingeldades raamatukokku jõudsin, oli Jeff Kinney "Ühe äpardi päevik" juba välja laenutatud. Valasin paar pisarat ja siis laenutasin endale ruttu-ruttu sarja teise osa, sest narr äpardlik oleks olnud sellest ka ilma jääda.

Pildid on mulle raamatutes alati meeldinud. Ilusad ja/või naljakad pildid eriti.
"Ühe äpardi päevik: Rodrick on kunn" on isemoodi piltidega raamat. Seal on osa jutust sõnades ja ülejäänud osa piltides, kusjuures pildid on tihti mitu korda kõnekamad. Üks hea pilt ütleb rohkem kui sada sõna ja selle raamatu pildid on väga haaravad.

Raamatu lugemise ja vaatamise (!!!) alguses ei saanud ma aru, kes on päevikusse sissekannete tegija, sest mingit sissejuhatust polnud. Õnneks lahenes see mure juba teisel leheküljel, sest peategelane oli kohe kindlasti see poiss, kes ujumispuki otsas hirmust värises ja kellele isa hüüdis: "Lõpeta värisemine, Greg!". Kuidas oleks Greg võinud mitte väriseda, kui ta arvas, et kohtuniku stardipüstolis on päris kuulid sees ja ta keskendus ujumise asemel rohkem sellele, et kuul teda ei tabaks.

Ja siis... siis läks jutt nii põnevaks, et ma ei saanudki aru, miks ma selle raamatu laenutasin. Oleksin võinud selle kohapeal läbi lugeda. Pool tundi ja otsa see pildijutt saigi. Väga vaimukas ja aus raamat päevik ühe teismelise poisi juhtumistest koolis ja kodus. Täpselt nii nagu tegelikult ongi. Ma küll ei tea, kas väikevend võib rääkima õppides ära kituda ka kõik need pahateod, mida ta enne rääkima õppimist pealt nägi, aga see jutt raamatuülevaadete tegemise nippidest....khm, seal juba oli midagi.

Me leppisime Pillega kokku, et ei tee sisust (pikki) kokkuvõtteid (Jah, eks see omamoodi julm ole!). Selle raamatuga ei teki isegi tahtmist, sest piltide kirjeldamine oleks nagu hea nalja pikk ja tüütu ümberjutustus, aga joonistada ei oska ma üldse. Tuleb ise lugeda ja vaadata, milline "vahva" perekond ja sõbrad Gregil on ja mis temaga kõik juhtub.

Tükike esimesest peatükist on nähtav ja loetav sellel aadressil.

Olge mureta, neid lahedaid raamatuid on selles sarjas veel ja veel tulemas...

0 köhatus(t):

Postita kommentaar