Kaarnakivi

laupäev, 7. aprill 2012

Usun, et igaüks meist on unistanud kunagi sellest, et meil oleks miski või keegi, kes kõik meie soovid täidaks. Ei jätaks meid kunagi hätta ning hoiaks halbadest asjadest eemal....Kui sa tahad, et see kõik ei oleks enam lihtsalt unistus, vaid reaalsus, pead sa muretsema endale kaarnakivi.

Aga mis see on? Kust seda leida? Selle kohta leiad infot Juhan Jaik'i raamatust "Kaarnakivi".
Väikese vihje ma võin siiski anda.

Kaarnakivi on maailma kõige kallim kivi. Muid kalleid kive on ka olemas, aga kaarnakivi vastu need ei saa...kaarnakiviga saab ka palju raha ja veel ka kõike muud abi... [lõik loost Kaarnakivi]

Ja seda ütlen ma teile ka, et kaarnakivi leidmiseks tuleb minna kaarna pesa juurde. Kuid kas te sealt ka kaarnakivi leiate, ei saa ma garanteerida, kuna pole seda ise järgi proovinud.

Lisaks lugudele, kus inimesed tänu kaarnakivi olemasolule pääsevad igasuguste tontide ja vanapagana käest, on siin ka palju teisi veidike õudust tekitavaid tondilugusid.

Hoolimata sellest, et see raamat hakkab juba unustuste hõlma vajuma, leidsin ma selle üles. Seda lugedes avastasin end põnevate tondilugude keskelt ja mida rohkem ma lugesin, seda usutavamana kõik tunduma hakkas. Õhtul lugedes tekkis ikka päris kõhe tunne...mine tea, mis kõike võib juhtuda. Kuid õnneks ei juhtunud midagi ning see jäigi ainult raamatu mõjujõuks.

Tõeliste õuduslugude armastajatele jääb õudust selles raamatus siiski väheseks, kuid alles sinnapoole tüürivatele on see algatuseks piisavalt kõhedust tekitav.
Tondiseid lugusid!

0 köhatus(t):

Postita kommentaar